Sortowanie
Źródło opisu
Katalog
(13)
Forma i typ
Gry i zabawki
(12)
Albumy i książki artystyczne
(1)
Książki
(1)
Dostępność
dostępne
(8)
wypożyczone
(4)
tylko na miejscu
(1)
nieokreślona
(1)
Placówka
W51 (Bielskiego 3)
(1)
BD13 (Staszica 5a)
(11)
Czytelnia BD13 (Staszica 5a)
(1)
III Czytelnia Naukowa (Solidarności 90)
(1)
Autor
Andersen Martin Nedergaard
(1)
Kamiński Maciej (1966- )
(1)
Wróblewski Bohdan (1931-2017)
(1)
Rok wydania
2020 - 2024
(5)
2010 - 2019
(7)
2000 - 2009
(1)
Okres powstania dzieła
2001-
(3)
Kraj wydania
Polska
(13)
Język
polski
(13)
Odbiorca
6-8 lat
(10)
Dzieci
(10)
0-5 lat
(7)
9-13 lat
(2)
Temat
Gry planszowe
(2)
Mundury
(1)
Orzeł Biały (herb)
(1)
Temat: miejsce
Polska
(1)
Gatunek
Gry planszowe
(10)
Album
(1)
13 wyników Filtruj
Gra planszowa
W koszyku
Złap robala : gra planszowa dla małych i dużych / Martin Needergaard Andersen. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2020]. - 1 gra (3 kostki do gry, 18 robali, 18 podstawek, 1 trawnik, 4 gniazda) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x7 cm + instrukcja (7, [1] strona : ilustracje ; 21 cm.).
4+.
GRA PLANSZOWA. Małe pisklęta są bardzo głodne i potrzebują Twojej pomocy! Wciel się w rolę ptasiej mamy i złap robale w tym samym kolorze, aby nakarmić swoje małe głodomorki. Zadnie nie jest proste, ponieważ musisz skompletować trzy części robaczka, aby móc dostarczyć go do gniazda. Wygrywa ten, kto jako pierwszy zbierze 3 robaczki, każdy w innym kolorze. Potrzebny będzie Ci spryt, celne rzuty i dużo szczęścia.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Książka
W koszyku
(History Technic Book)
Publikacja opiera się w głównej mierze na materiałach z wystawy przedstawiającej dzieje naszego godła i herbu, uzupełnionych jednak elementami ostatnich wydarzeń, okolicznościowymi ilustracjami i plakatami. Teksty podkreślają jedynie najważniejsze wydarzenia z historii Polski oraz są komentarzem do poszczególnych ilustracji.
Ta pozycja znajduje się w zbiorach 2 placówek. Rozwiń listę, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 342 (1 egz.)
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. 48528 (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale pary : jedzonko. - Chwaszczyno : Z. P. Aleksander, [2023]. - 1 gra (31 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 4+.
GRA PLANSZOWA. Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale pary : na alarm. - Chwaszczyno : Z. P. Aleksander, [2023]. - 1 gra (31 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 4+.
GRA PLANSZOWA. Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Ale pary : pojazdy. - Chwaszczyno : Z. P. Aleksander, [2023]. - 1 gra (31 kart) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 10x10x3 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 10 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 4+.
GRA PLANSZOWA. Szybka, prosta gra karciana w której wygrywa ten kto wykaże się największą spostrzegawczością. W opakowaniu znajdziemy zestaw 31 kart z 6 obrazkami pojazdów na każdej z nich. Dwie dowolne karty zawsze mają po jednym wspólnym obrazku, ale żeby nie było zbyt łatwo, obrazki te często mają różną wielkość. Gra polega na jak najszybszym znalezieniu wspólnego obrazka. W zależności od wariantu wygrywa ten, kto zdobędzie najwięcej kart, bądź jak najszybciej pozbędzie się wszystkich.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Gnaj do celu w PRLu! : rozrywkowa gra planszowa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2016]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki do gry, 4 cegiełki modernizacji, 4 karty mieszkania, 4 karty zakładu, 1 karta członka PZPR, 1 karta członka ORMO, 1 karta znajomości, 44 karty losu, 4 karty wyposażenia mieszkania, 8 kartek na towar reglamentowany, 64 tabiczki z nazwą towaru, 12 banknotów 10 zł, 4 banknoty 20 zł, 8 banknotów 50 zł, 16 banknotów 100 zł, 8 banknotów 200 zł, 8 banknotów 500 zł, 8 banknotów 1000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 2000 zł, 8 banknotów 5000 zł, 8 banknotów 10000 zł, 8 banknotów 20000 zł, 4 banknoty 50000 zł, 4 banknoty 100000 zł) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x6 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
8+
GRA PLANSZOWA. Zmagania uczestników gry toczą się w realiach Polski Ludowej. Tworzyły je kolejki w sklepach, braki towarów, kartki na żywność i inne artykuły pierwszej potrzeby. Były to też czasy czynów społecznych, pochodów pierwszomajowych i strajków. O jakości życia decydowały też znajomości lub przynależność do partii. Zwycięzcą gry zostaje osoba, która jako pierwsza zdobędzie wszystkie towary luksusowe i reglamentowane, a na końcu samochód.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Moje na górze : lihgt : dynamiczna gra dla tych, co mają refleks. - Chwaszczyno : Z. P. Alexander, [2016]. - 1 gra (1 plansza, 1 klepsydra, 4 pionnki, 4 łapki, 110 kart pytań, 1 kostka, 1 podkładka) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 19x29x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Co ma wielkie oczy? Strach, wieloryb czy kot ze Shreka? Rozwiązań jest milion, wszystko zależy od twojej wiedzy, pomysłowości i refleksu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Nawlekaj nie czekaj : gra edukacyjna. - :Chwaszczyno : Z. P. "Aleksander", [2018]. - 1 gra (55 kart, 18 kul, klepsydra, 3 linki, 80 żetonów) : karton, tektura, plastik, bawełna, kolor ; w pudełku 26x26x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 30 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 3+.
GRA PLANSZOWA. Gra dla dzieci młodszych, starszych i dorosłych. W trakcie gry odkryj kartę. Wpatrując się w nią przez kilka sekund, staraj się zapamiętać kolejność kolorów. Po sygnale nawlekaj na linkę jak najszybciej kolorowe kule – zgodnie z układem odczytanym z karty.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Wszystkie egzemplarze są obecnie wypożyczone: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Quiz o Europie : emocjonująca gra : informacje o Europie : dobra zabawa. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2016?]. - 1 gra (97 kart pytań, 12 kart liter, 1 karta z nazwami działów, 4 pionki, 1 kostka, 1 plansza, 80 żetonów, 1 klepsydra, 1 notes, 1 kubek, 1 kulka, 1 katapulta) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x25x7 cm + instrukcja (8 stron : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
GRA PLANSZOWA. Gra, w trakcie której uczestnicy odpowiadają na pytania o Europie. Gracze mogą odpowiadać na 388 pytań z 97 kart, a do wyboru mają 1164 odpowiedzi. Tematami pytań i odpowiedzi są: historia, geografia i przyroda, nauka i technika oraz kultura i sztuka Europy. Podczas gry trzeba wykazać się również swoją zręcznością, strzelając z katapulty do celu.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Sylaby w dominie : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Z. P. "Aleksander", [2018]. - 1 gra (56 kostek domina, klepsydra, 16 żetonów, 2 tablice wyrazów) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 21x25x5 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 5+.
GRA PLANSZOWA. Gra dydaktyczna, polegająca na dopasowaniu odpowiednich sylab w taki sposób, by powstały poprawne formy wyrazów dwusylabowych. Uczestnicy gry ćwiczą swą spostrzegawczość, refleks, kojarzenie właściwych słów, a także utrwalają poprawną pisownię budowanych wyrazów.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wiem! - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", [2018]. - 1 gra (1 plansza, 4 pionki, 55 kart, 35 tabliczej z literami, 35 tabliczej z liczbami, 40 żetonów, klepsydra, katapulta, kulka, kubek) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 25x25x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 8+.
GRA PLANSZOWA. Emocjonująca rywalizacja na informacje, umiejętność mnożenia, znajomość ortografii, sprawność fizyczną i zręczność manualną. Gracze przesuwając pionek po torze planszy wykonują zadania, które wyznacza każde z jej pól. Edukacyjny charakter gry łączy się z ćwiczeniami fizycznymi i zręcznościowymi, co gwarantuje dużo dobrej i wartościowej zabawy dla całej rodziny.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Brak informacji o dostępności: sygn. GP (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wygibajtus : gra i dobra gimnastyka. - Chwaszczyno : Z. P. "Alexander", 2015. - 1 gra (tblica ze wskazówką, plansza z folii) : karton, tektura, plastik, kolor ; w pudełku 26x39x6 cm + instrukcja (4 strony : ilustracje ; 21 cm).
Forma i typ
Odbiorca
Gatunek
6+.
GRA PLANSZOWA. Polska wersja Twistera idealnie łączy gimnastykę ze świetną zabawą. Utrzymanie równowagi stając na rękach i stopach na coraz to innych kolorowych polach maty, nie jest takie proste w bliskim towarzystwie innych graczy!
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Egzemplarze są dostępne wyłącznie na miejscu w bibliotece: sygn. GP [Dostępna w czytelni] (1 egz.)
Gra planszowa
W koszyku
Wyrazy : gra edukacyjna. - Chwaszczyno : Z. P. "Aleksander", [2020]. - 1 gra (64 litery, 32 obrazki, 30 żetonów) : karton, tektura, kolor ; w pudełku 13x13x7 cm + instrukcja (16 stron : ilustracje ; 7x11 cm).
Forma i typ
Gatunek
Wiek: 5+.
GRA PLANSZOWA. Pomóż swojemu dziecku w poznawaniu liter i nauce pisania oraz czytania. Rozgrywka polega na wybieraniu kolejnych obrazków, a następnie układaniu pasującego do nich wyrazu z dostępnych liter. Tym sposobem dziecko szybko uczy się pisania, a także trenuje koncentrację, uwagę i kreatywność. Czasami ułożenie pasującego wyrazu nie jest takie łatwe.
1 placówka posiada w zbiorach tę pozycję. Rozwiń informację, by zobaczyć szczegóły.
Są egzemplarze dostępne do wypożyczenia: sygn. GP (1 egz.)
Pozycja została dodana do koszyka. Jeśli nie wiesz, do czego służy koszyk, kliknij tutaj, aby poznać szczegóły.
Nie pokazuj tego więcej